تراختور
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

آناج : سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مدیران باشگاه گفت: تراکتورسازی فقط یک تیم نیست، بلکه نماد آذربایجان و ایران است و در پشت سر آن یک ملت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی آناج، "سردار پور جمشیدیان" فرمانده سپاه عاشورا و ناظر هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با مدیران باشگاه تراکتورسازی که در محل آمفی تئاتر شرکت تراکتورسازی برگزار شد، گفت: در حال حاضر تیم تراکتورسازی در کورس قهرمانی و نیز کسب آمادگی برای حضور بهتر در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

وی افزود:  این تورنمنت برای اولین بار با حضور نماینده استان  و شمالغرب کشور برگزار خواهد شد، لذا همگی باید برای مناسب برگزار شدن این مسابقات دست به دست هم دهیم.

تراکتورسازی فقط یک تیم نیست.

پورجمشیدیان با اشاره به این که تراکتورسازی فقط یک تیم نیست گفت: وقتی تیمی به میدان می رود بخصوص که این تیم تراکتورسازی باشد نماد یک استان یک کشور است. در ظاهر یک تیم هست ولی در پشت آن یک ملت و هویت آن قرار دارد.

ناظر هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی بیان کرد : این اتفاق بزرگی برای ایران و ملت آذربایجان خواهد بود و آنچه که در توان ماست برای هرچه بهتر و مناسب تر برگزار کردن این تورنمنت انجام خواهیم داد.


روزی که شرکت تراکتورسازی و باشگاه را تحویل گرفتیم بیابانهای اطراف آن پر از تراکتور بود!

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه سخنانش گفت: ما روزی که تراکتور را تحویل گرفتیم با مشکلات بسیار زیادی بخصوص از لحاظ مالی مواجه بود و مشابه آن شرکت تراکتورسازی نیز دچار همین مشکل بود.

وی خاطرنشان کرد ؛ ما روزی که آمدیم بیابان های اطراف تراکتورسازی، شاهد تراکتورهایی بود که در دست شرکت تراکتورسازی مانده بود و یکی از دلایلی که باشگاه هم با مشکل مواجه شده بود همین مشکل مالی شرکت بود.

پورچمشدیان به شرایط باشگاه در زمان حضور سردار جعفری اشاره کرده و تصریح کرد: روزی که آقای جعفری آمد بیش از چهار میلیارد بدهی داشت،

وی موفقیت شرکت و باشگاه تراکتورسازی را یه موضوع توامان عنوان کرده و گفت: خوشبختانه امروز شرکت تراکتورسازی یک صادر کننده نمونه می باشد و این سعی و تلاش نیروهای مومن و انقلابی است.

فرمانده سپاه عاشورا گفت : آن روزی که آقای جعفری به باشگاه تراکتورسازی آمده بودند می گفتند فعلا بهتر است به جمع مردم نرود! اما هم اکنون آقای جعفری چنان در دل این مردم جای دارد که جای تشکر و سپاسگزاری است، چرا که  کسب مقام نائب قهرمانی با این مشکلات کم کاری نیست و بی نظیر است.


می خواهیم رکورد پرطرفدارترین تیم آسیا را به نام تراکتور بزنیم

سردار پورچمشدیان در آخر صحبت هایش با بیان اینکه : تراکتور باید"بشقابا قویمالی" باشد، ما می توانیم رکورد های بی نظیری را در سطح آسیا ثبت کنیم و این کار جز همدلی و همراهی همگان میسر نخواهد شد، ما می خواهیم هواداران با تعصب تراکتور رکورد پرطرفدارترین تیم آسیا را به نام خود بزنند.

وی تاکید کرد : حضور تراکتورسازی در جام باشگاه های آسیا یک حرکت ملیست و تیم تراکتور نماینده ایران در آسیاست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس